nufnag

2

2

Isnin, 18 April 2016

wanita mahal.. wanita murah

Nasihat demi nasihat aku luahkan..
aku tak tahu siapala yang membaca .. lagipun bukannya setiap hari aku menulis... jarang sekali update.
Tapi percayalah kamu akan jadi lebih rasioanal memilih cinta.
Mabuk manusia bercinta... berubah habis. sanggup buat apa saja.
cara kamu nak berfikiran waras ialah keluar dari kotak cinta dan lihat diri dari prespective orang lain melihat kamu.
masa itu barulah kamu berfikiran waras. Contohnya kamu berbelanja lebih untuk dia.. kamu berhiasa untuk dia.. memang itu lumrah..
tapi fikir baik baik bila sampai dia bawa kamu ke bilik hotel.. jangan murahkan diri dengan memberi dia menyentuh setiap kepunyaan kamu..

Jangan cakap orang lain bodoh.. sebenarnya bila dah mabuk.. semua boleh jadi bodoh..termasuk kamu!
Belaja bahasa cinta lelaki.. banyaknya kamu boleh dapat dari internet...hahaahaha
guna je ayat cinta kat internet tu.. ramai gadis cair....

ini cerita yang saya dapat dari seorang kawan.. suri rumah punyai suami yg bertugas di luar kawasan.
dan suaminya punya teman wanita lain.. dia biasa lihat gamba suami bersama wanita lain di bilik hotel.
murah sungguh murah dan bodoh. demi cinta sanggup gadaikan maruah..
maaf dia dah biasa... dan bukanlah wanita itu yg bertama.. suaminya memang kaki perempuan.
semua perempuan akan di bawa ke bilik hotel untuk bersama..
tahun ni lain.. bila isteri dapat tahu di tinggalkan perempuan tu...
setahun lagi perempuan lain pula di tidurinya... bergolek mesra di katil.. dan rela je perempuan yg di tabor cinta tu di tebuk lubangnya...
dan  bila di ketahui isteri dia tinggalkan perempuan tu..
tahun depan perempuan lain..
Isteri bila dapat tahu marah ..di telefon perempuan yg bersama suaminya dan beritahu wanita itu bahawa lelaki yg di cintainya suami dia..
tapi sama je perempuan itu terus je rela bersama dan akhirnya di tinggalkan

wanita memang suka cinta yang tiada ending..
bersama suami orang lain .. tanpa ikatan sah sampai bila? berfikirlah di luar kotak..
sampai bila pun dia tetap suami orang dan milik orang dam punyai tanggungjawab pada keluarga..
ayat cinta lelaki  mahu ayat anda.. tapi menipu itu standard..anda boleh dapat dlam internet..ada banyak idea.. antaranya:
1. saya kawin isteri saya..tapi saya tak cintakn dia.. saya lebih cintakan awak
2. isteri saya mandul
3. isteri saya lebih tua dari usia saya
4. saya tak bahagia.. dengan awak je saya bahgia
5. saya datang jauh sbb nak cari ketenagan dan ketenangan tu ada pada awak jee
6. saya tak boleh hidup tanpa awak.. sex dgn awak best..dgn dia tak best..
dan lain lain.. jgn tertipu..

kesimpulannya wanita juga enjoy sex.. dan lepas tu merana rela di tinggalkan begitu. Perempuan murahan..?

Mungkin ini dunia akhir zaman... dan jangan terkejut saya katakan.. muslim dan non muslim bercampur.. jangan kata muslim tu baik non muslim tidak....
berkara biasa bersama gadis india.. gadis bangsa iban.. melayu  dan lainnya...
mereka semua sama.. diberi cinta.. anda miliki semuanya..
dan mungkin bagi mereka bagi lelaki menikmati sex, walaupun suami orang.. dan mereka bangga dan kata walaupun suami awak..saya suka juga dia.. saya sangat cintakan dia..

Dan pada isteri isteri..
ayat yang biasa anda terima dari perempuan bersama suami and apun ayat standard:
1. awak tak pandai jaga suami
2. Awak dah tak cantik
3. kalau dia saying awak napa dia cari saya?
4. awak tak sedar diri ..ditipu suami.
5, dia suka aku.. bukan kau..

saba je la... itu ayat standard yang tak perlu nak risau dan rungsing sangat.. sebab ayat despite..

yes.. mereka datang untuk sex.. bukan untuk cinta..
cinta mereka ada pada keluarga dan anak anak..
Sia sia mencintai pasangan yang milik orang lain
percayalah kalau kamu Berjaya kawin dgn lelaki begini.. kamu akan selalu di tinggalkan sendiri akhirnya..

dan bukan semua lelaki 'kaki perempuan' ni tak kisah anak bini.. mereka tangung makan pakai dan bertanggung jawab pada keluarga..but perempuan lain sebagai hiburan.. kalau anda sudi jadi bahan hiburan.. teruskan.. sudi untuk memberi khidmat sex percuma tanpa bayaran. hanya dengan ayat cinta dan sedikit belanja makan dan hotel.. murah nya..
mereka takkan tinggalkan keluarga,, tapi akan tinggalkan wanita yang murahan ini.

keluarga adalah kebahagiaan.. ada anak anak.. ada masa depan dan ikatan sah. Di situ ada kerjaya, status kehidupan, kebanggaan dan dipandang masyarakat. Yang kawin atas dasar harta dan keturunan ..pangkat dan anugerah kebesaran.. Lelaki bijak tidak akan meninggalakan semua ini hanya kerana seorang perempuan murahan yang di aboleh dapat di mana saja.

Nasihat terbaik.... jadilah wanita yang mahal... dan ikat lelaki dengan nikah...
jangan terlalu murah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan